I've got The heart of the ocean around my neck

"Jack Jack Jack .. Roooooose Roooooose Roooooose"

Om ni hört denna replik någonstans i stan idag, var det definitivt från oss haha. Det beror nämligen på att vi drog Titanic igår. Riktigt myspys hade vi allså. Och med Titanic replikerna i bakhuvet begav vi oss till staden idag där resten av Etunas befolkning fick ta del av dem. Det bjöds även på ett Backstreet Boys medley på torget HAHAHA som det då kanske inte var meningen att andra skulle ta del av. Som Madde sa så bra "sånt händer bara oss"
Träffade Mikeey oxå, efterlängtat eftersom den jäveln vart i Italien i 5 dar.Buhu...
Lite dubbling, elr lite o lite, ganska mkt dubbling blev det, iaf för Maddes del. Hon är fan spelberoende allså haha!

Nu blir det att umgås lite med brorsan ett tag eftersom den lilla bösedrengen drar till USA inatt! Avundsjuk? Neeej då inte alls... skojar du eller! Fatta o dra till Miami nu! Miami Beach, runt 30 grader varmt o sen beachen, shoppa och festa hela dagarna! Me wanna! Tur att brorsan är inte är snål med presenter iaf ;)
Neej men nu ska jag ta o joina familjens middag, umgås lite med brorsan som sagt innan jag nog beger mig mot tjejerna som vanligt.


Faisa: Ser du humlan?!
Jag: Vilken humla?
F: Den där på stenen!
J: Det finns ingen jävla Humla.
F: Jo jag lovar, den första för i år!
J: Hahaha skadad...
F: Okej tro inte då, men när du säger att
du har sett ett lejon ska jag inte tro dig heller.
J: HAHAHAHA...


Kommentarer
Postat av: Fayya

HAHAHAHAHAH DIN NOLLA DE VAR EN HUMLA en jäävligt bra dag säger jag bara !! älskar dig <3333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback