It takes two baby

Två saker som skrämmer dig
Mörkt vatten. Allså att vara vid sjön/havet på natten
Hur många psykopater det faktiskt finns här i världen
Två av dina favorit band/grupp/artist just nu
Justin Timberlake
Nelly Furtado

Två saker du vill ha i ett förhållande
Tillit
Humor

Två sanningar
Jag saknar Mikey redan :(
Är hungrig som en jävla hebré

Två fysiska saker du attraheras av
Rufsigt hår (so true faisa)
Killar som slickar/biter sina läppar. Haha lät lite peddigt men lovar, jag dör!

Två av dina fritidsintressen
Träning - Dans
Vänner

Två saker du verkligen vill ha
Sommar nu nu nu!
Ett antal miljoner på banken

Två saker du vill göra innan du dör
Resa runt i världen med vänner
Se mina barn, barnbarn växa upp, haha djupt sagt

Två saker som gör dig till en stereotypisk tjej/kille
Älskar tjejtidningar och skvaller!
Gråter åt romantiska scener i filmer. saker som "I love you"

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna
Att jag sover naken, nästan, iaf på sommaren (A)
Nåt mer kommer jag inte på...

Två konstiga saker du har för dig
Skrattar åt allt och ingenting även när jag är ensam
Biter mig i läppen/insidan av kinden

Två saker du missbrukar
Mat, till den högsta grad
Allt annat som inte klassas som mat, dvs snacks osv

Två saker du tänker på just nu
När fan är maten klar!
Borde nog ta o duscha...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA "Killar som slickar/biter sina läppar. Haha lät lite peddigt men lovar, jag dör!" PEDDOMATHILDA 8) Man ser Micke imorn med blodiga läppar :O

2007-03-04 @ 18:57:00
Postat av: Mathilda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA! fan vad bra lilla du lovar garvar högt haha!

Postat av: Sarda.

HAHAHAH BABY DU ÄR FÖR SKÖN :D ...
God Bless You Child !!! <3

2007-03-05 @ 16:53:54
URL: http://sarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback