Helgen

Så har ännu en helg passerat. Det går så fort när man har roligt!

I fredags bestämde vi, Jag, Faisa, Sando och Madde, oss för att göra något annat än att bara hyra film och moffa godis. Så vi begav oss för att handla grönsaker och dipp! Madde kunde dock inte låta bli en påse chips men den får stå för henne haha. Istället för film hade Madde även hämtat med en väska med spel. Vi bestämde oss för Rita&Gissa. Fifan vad roligt det var HAHAHA! Har inte skrattat så mkt på evigheter. Våra teckningar var ju inte direkt några mästerverk och Faisa konstaterade att vi nog aldrig skulle kunna kommunicera med varandra om vi var döva haha. Medan vi moffade grönsaker&dip ritades det flitigt, HAHAHAHAHAHA så många klockrena bilder det blev. Faisas "alibaba", Sandos "blod är tjockare än vatten" Maddes "George Bush" och Mokos "vagn" HAHAHAH tror bestämt att det skapades några klassiker den kvällen.

I lördags var det dags att fira min födelsedag :) Som vanligt begav vi oss till Ming först. Det är helt enkelt en tradition i samma utsträckning som Kalle Anka på Julafton haha, iaf för oss. Synd bara att vi blev riktigt irriterade på de små kineserna den här gången! Efter Ming drog vi hem till Natalie. Där blev det såklart röj! uj uj uj! HAHAHA ännu en klockren kväll där alltså. Måste bara nämna Maddes charad av "kinesiska muren" HAHAHAHAH "Ja nej ja nej ja nej" HAHAHAHAHA synd att inte alla förstår men jäkligt skoj var det! Även natalies imitation av .. hhm .. "quasimodo" 8) .. utbringade hysteriska skratt. Inte minst hos Faisa som låg o vred sig på golvet i minst 10 minuter HAHAHA. Biljardbordet användes även flitigt, fast kanske inte direkt till det som det är till för HAHA. Jag och Sando fick iaf till en miicket miiiicket fin dans där hahaha ;)

Idag var man lite små seg, och har blivit ännu segare eftersom jag bara setat inne o pluggat hela dan. Hur kunde det gå till?! Tog antagligen längre tid än planerat. Men hann iaf trycka i mig ett par våfflor! Ett par för många får man nog säga. Hua! Känner mig helt uppsvälld. Just nu gör jag verkligen skäl för namnet Bullen iaf ;)

Japp, man kan konstatera att helgen varit mer än bra. Tack för det tjejer! Veckan som kommer består av rätt mkt plugg då både NK prov och Spanska prov ska skrivas. Även en muntlig reklamanalys måste bli färdig. Riktigt tur att det bara är en vecka kvar som man behöver genomlida innan påsklovet!

Men det som gör den här veckan till att jag nog tippar den till den bästa hittills på året är Tisdagen! BRASILIEN! Shieeet fan vad jag längtar! Ska bli så jäkla grymt. Omg, kan inte fatta det, Bara TVÅ dagar kvar! Weeeeeeeeeeeei :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

snälla gör ingen sån där attack som de gjorde i gbg och skämde ut sverige... (var tydligen inte första gången som svenskarna skämmer ut sig inför brasilianarna) en från publiken sprang in på planen och slängde sig om halsen på Ronaldinho. gör INTE så mathilda, ok? =)puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback