Studenten 2007

Studenten igår var riktigt kul! Helt galet varmt också trodde jag skulle avlida av värmeslag och solsting ett antal gånger. Sjukt mycket folk och det var hur kul som helst att se alla nära och kära skrika och hoppa av glädje! Glädjen smittade av sig rejält och jag fick rysningar och höll på att gråta flera gånger t.o.m haha. Fan vilken känsla det måste vara att ta studenten. All glädje fick mig att längta riktigt mycket till min egen student. Två år kvar! No limits den dagen säger jag bara.

Har varit ledig sen Tisdags nu och det känns redan som sommarlov med det underbara vädret som varit, men avslutningen är inte förrän på tisdag. Hoppas det fina vädret varar hela sommaren, vilket jag tvivlar på men man kan ju alltid hoppas! För nu jävlar är det sommar 2007 som gäller!

12/6 Avslutning
13 - 21/6 Grekland med syrran
22/6 Midsommar
● 29/6 Binars bröllop
● 5/7 Madlins B'day
And this is just the beginning....

Kommentarer
Postat av: Sarda.

And från och med den 6/7 så äru hos mig, har jag bestämmt. Hihih :D (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback