Shiet vilket väder!

Nu känns det iaf att det är Juni. Hoppas det håller i sig bara. Vill ju att det ska fortsätta vara såhär fint på studenten och avslutningen med. Hela sommaren för den delen med såklart! Känns så underbart när jag tänker på att det bara är tre skoldagar kvar nästa vecka. INGET mera plugg! Lovely! :D

Pappa sitter o grillar flintastek så det luktar riktigt gott här. Luktar sommar :) Ska käka och sen ikväll ska vi dra och bada :D Haha kallt I know, men förut brukade jag jämt ha badat vid den här tiden redan så jag ska banne mig bada idag! Får se vilka som hänger med och vilka som bangar. Jag och Madde är minsann inga badkrukor iaf moha...

image161image162image163


Kommentarer
Postat av: MADDDE

hahah jaaoo bada fotboll marie kakor and you know who. o till slut kom alla . vad mer begär vi :P

2007-06-03 @ 22:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback