Who better than me? - Don't make me laugh!

Igår regnade det i stort sett hela dan så vi bestämde oss för filmkväll och pizza. Men det slutade med att det bara blev jag och Madde eftersom de andra var trötta på att vi måste äta hela tiden hahaha. Så jag och Madde hyrde film (ATL) och köpte pizza från American Pizza (El Taco) Eftersom vi skulle äta och kolla på filmen samtidigt fick vi cykla hem i 120km/h för att inte pizzan skulle bli kall. Jag cykla och madde satt därbak med pizzan. Måste säga att jag nog aldrig har cyklat så snabbt. Klarade alla backarna mohaha. Men har nog aldrig vart så svettig efter en cykeltur heller hahaha. Men det var det värt. Vi kollade på filmen, åt pizza o godis o avslutade med vattenpipa (som vanligt haha)

Jag var uppe hela natten och kollade på en hel säsong av Vänner så idag var jag lagom seg när mamma väckte mig. Degade hemma hela dan för att dra med Gulstan hem till Madde en stund på kvällen. Där blev det vattenpipa som vanligt igen. Vi har inte så mkt annat för oss så våra dagar slutar alltid med häng på Maddes balkong med Smokey. Eskilstuna är ju inte direkt känd för att vara en stad där det finns mycket aktiviteter att underhålla sig med om dagarna/kvällarna.

Nu blir det att dra några OZ avsnitt istället för Vänner och lär väl hålla mig vaken hela natten som vanligt men men. Imorn får vi se vad vi hittar på, lär ju bli det gamla vanliga 8)

Imorn drar Emilia och familjen till Morfar i Danmark. Fuskit ju, jag vill med :( Saknar älskade Faaborg och Morfar! :(

Kommentarer
Postat av: Emiliaaaa

Hihi, mysigt med vattenpipa och grejjer !
Oooh Yes, danmark here I come ! (H) Men lite jobbigt att sitta i en bil i evigheters evigheter ! :/
vi hörs sen när ja kommer hem , . <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback