Maraton

image202image203 
Jag påbörjade ett OZ-maraton tidigare idag och fortsatte sedan nu inatt. Började ända från början och planerar att se alla säsonger detta sommarlov. En lätt match för mig ;) Men så visade det sig att typ vart tredje avsnitt hackade så jag tröttnade efter ett tag. Då drog jag igång Vänner istället. Thank god for Tv-Links!
   Så svårt att sluta kolla på Vänner när man en gång har börjat. Och nu funderar jag även på att ha som mål att se alla Vänner säsonger på de veckor som är kvar av sommarlovet. Haha vettiga mål jag har här i livet, men så som vädret är just nu så lär det ju inte bli några problem iaf.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahaha

Postat av: Sarda.

Yes, håller med dig! Tv-links är bäst :D

2007-07-02 @ 14:23:44
URL: http://sarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback