En slö helg med massor av snö!

Ännu en helg. Den blev inte riktigt som jag tänkt mig dock. Hade ju planerat att ta igen förra helgen efter att man vart sjuk o allt. Men så blev det ju inte. Mådde inte alls bra den här helgen heller. Så det blev riktigt slött. Mådde riktigt illa i fredags så det blev bara hemmasittande. Drog alla Friday filmerna haha, sjuka dem är. I Lördags tog jag en trip till Ikea. Woho me looove Ikea :) På kvällen fortsatte jag i samma friday anda o drog All about the Benjamins. Emilia joinade mig. Kul :) (HAHA vi har alltid kul elr hur emilia? 8) ) Sen försökte jag dra igång ett Rocky maraton haha. Men pallade bara dem två första filmerna sen somnade jag som ett litet barn bredvid brorsan. Får ta dem andra nån annan dag. Ganska snart iaf eftersom man måste gå o se Rocky Balboa snart :)
 
I och med all snö som kom fick jag en briljant ide tyckte jag. Pulkaåkning! Alla lät positiva igår, men idag var det annat. Mikey o grabbarna grus bangade ur. Bara snöbollskrig lät inte så lockande så det blev inge pulka! tråkiga alla ska vara. Får ta det nån annan dag INNAN snön hinner smälta! Så söndagen blev oxå trist. Fick ta o plugga lite istället för kände inte för att kämpa mig ut i snön. Skönt att man fick det mesta av samhällen gjort iaf. Blir inte så stressigt i veckan då.

Åh! kom nyss på att vi är lediga på fredag! fan vad skönt. Bara 4 dagar skola. Sånt behöver man :)

Tänkte på en sak; mamma satt o berätta nåt igår om att siffran 7 har nåt magiskt över sig. . Siffran anses stå för eftertanke, meditation och djupa tankar. Och den har ju något speciellt över sig. Tänk bara på: Veckans sju dagar, världens sju underverk, regnbågens sju färger, sjunde himlen, sjusovare, snövit och de sju dvärgarna. Massa sjuor helt enkelt. Och allt kopplas ju till att det nu faktiskt är år 2007. På nåt sätt känns det som att allt detta med den speciella siffran 7, gör att det här året kommer bli speciellt. Har bara en känsla av det. Vet inte varför egentligen, har ju inte direkt planerat nåt stor elr så inför året. Har bara massa idéer om allt men inget bestämt. Men på nåt sätt känns det som att det inte spelar nån roll. Jag vet bara att sommaren kommer bli helt jävla perfekt! Det finns inget annat! Jag ska leva efter det utomordentliga mottot; "Hakuna Matata" hela sommaren. Gosh, vad jag längtar efter värmen!

Men än så länge är det vinter och snö (äntligen?) ute. Bara att bita ihop o kämpa på. Skolan kills me! :/ Men snart har man kommit igång med träningen iaf. ASK förfan! Jag och Natalie satsar stenhårt på beach 07 haha ;) Jajust, dansen börjar imorn oxå! Men shiet jag har ju inte bestämt mig än! Pierre tyckte ju jag skulle gå upp till avancerade, och det tycker jag nog själv oxå. Känns så onödigt att stå o stampa samma rörelser bland massa virriga fjortisar igen. Men samtidigt är nog den avancerade gruppen fööör avancerad. Man vill ju inte känna sig helt lost heller. Gaaah vet inte hur jag ska göra! Åker dit imorn iaf så får man väl se hur det blir framöver.

Förresten, 1 månad idag. Guldvärt! <3

Kommentarer
Postat av: Sarda a.k.a Hulken!

Min Dansande Drottning, härligt det är och läsa!
Du har mkt att säga, intresting 8)
Sommar 2007, ska du fira med mig! - PUNKT SLUT!!
Jag dödar er om ni inte kmr snaaaart, saknar dig as hell :(

Jag längatar till nästa blogg,
Puss & Hej!
Leverpastej...(L)

2007-01-21 @ 20:58:28
Postat av: Faisa

Har inte jag alltid sagt att 7 e mitt lyckonr?
Somalia e formad som en sjua och min man tupac hade massa sjuor över sej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback