Daaaaaaaaaans!

Gosh! så här trött har jag inte vart på riktigt länge. O andra sidan har jag inte tränat på riktigt länge heller haha 8) Kom hem från dansen för en liten stund sen. Kändes riktigt bra! Men ska iaf prova den avancerade gruppen på onsdag så kan man jämföra o se vart man hamnar :)
   Hahaha, måste bara skriva om vår spanska lektion idag. Jag, mickis, madde och amir skulle spela upp en teater om Christoffer Columbus. Vi hade tränat jättebra (?) fixat columbushatt o kungakrona o allt o vi trodde vi skulle äga. Det började ju bra, men sen kom scenen där jag och Madde skulle gifta oss. Amir skulle sjunga bröloppsången, ni vet " da da dada" Men istället för att sjunga den gamla vanliga drar han till med värsta remixen haha, wailar som bara den o jag vet inte vad. Tror ni att vi kunde hålla oss för skratt? Nej just det haha. Vi garvade hela teatern igenom haha. Undrar vad man får för omdöme på det hmm .. haha.

Nej ska ta o äta upp mitt keso & apelsin här (nån är ju nyttig) o ta en dusch o plugga lite. Måste hinna läsa lite i min nypåbörjade bok oxå, Gossip Girl (rekomenderar skarpt - LÄS!) innan man somnar för idag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vems bok .. vems bok? JUSTE MIN haha :p nej skojja älskar dej gumman och människor LÄS DEN!

Postat av: Bullen

Haha its sure it's your book honey. And me lööööve it moha :D LÄS LÄS LÄS

2007-01-23 @ 13:13:15
Postat av: Mikaela Sedell

ÅHH DAAAANS!!!! :D

2007-01-29 @ 23:09:38
URL: http://mikaelasedell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback