Tjuriga biogubbar och massor av godis

Fattar inte varför vissa ens går på bio överhuvudtaget? Ärligt talat när man går på bio kan man inte kräva att det ska vara totalt knäpptyst i salongen. Folk brukar faktiskt äta godis/popcorn/chips på bio. Synd bara att vissa inte fattat det.

Haha kanske ska förklara. Jag o syrran var allså på bio (The queen blev det) och självklart hade vi köpt en feting godispåse. Nu var det så att påsen råkade prassla lite, det brukar ju papperspåsar ha en tendens att göra 8) Jag och syrran försökte vara så diskreta så möjligt, meeeen en tjurgubbe framför oss tyckte tydligen att vi var störande. Han vände sig om o blängde hela tiden. Irriterande! Så råkar påsen ramla och det prasslar till extra mycket. Då vänder han sig om o säger nåt i stil med "Skärpning, nu får ni sluta upp med det där prasslandet" HAHA patetisk elr vad! Jag o syrran kunde såklart inte hålla oss för skratt. Tyst skratt dock, man vågade ju inte annat. Som tur var tyckte även dem som satt bredvid oss att gubben var störande så dem prasslade extra mycket dem med haha. Teamwork! Hade verkligen lust att dra nån kommentar men bion var full med massa små söta tanter som man inte vill störa, så jag väntade till bion var slut och när vi skulle ta våra grejer passade jag på att knöggla ihop påsen precis vid tjurgubbens öra. Moha, hämden är ljuuuuuv!

Vi hann precis hem till Cityakuten efter filmen (jag äääääälskar Mekhi Pfiper btw) och vi drog precis en gammal film som syrran hade spelat in, The way we were. Nån som kanske känner igen titeln, många filmcitat därifrån som brukar dras i Sex and the City t.ex.

Nej nu ska jag käka lite godis (man vågade ju inte äta nåt på bion så det finns mkt kvar) innan jag går o slaggar. Imorn blir det shopping (förrhoppningsvis!) i Växjö city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback