Some Shit

10 favoriter:
Färg: I stort sett alla
Mat: Hett, kryddigt och grillat!
Band: Sidenband 8) ... Haha neej men vet faktiskt inte.
Film: Finns fööööör många! Men nån komedi, action elr thriller antar jag
Bok: Just nu - GOSSIP GIRL, annars Systrar i Jeans elr thriller/deckar-romaner
Sport: Daaaaans, och Fotboll! (mest att titta på haha)
Årstid: SOOOOMMMAAAAAAR
Veckodag: Fredag och Lördag
Glassmak: Choooklaaaaad!
Tid på dygnet: Kvällen

9 för tillfället:
Humör: Mätt, belåten och glad!
Smak: Lokasmaken sitter kvar
Kläder: Mjukis kläder
Bakgrund: Datorn elr? En bild på världens gulligaste unge Mario. Dvs brorsans kompis barn. Det är brorsans dator så han väljer ;)
Nagellack: Inget
Tid: 21.05
Omgivning: Dataskrivbordsmiljö, lokaflaskor och kakpaket 8)
Irritationsobjekt: Lite alla möjliga men typ Ebba von Sydow haha, ooooorkaaa!!!

8 första:
Bästa vän: Första? hmm Josefine tror jag
Screen name: ?
Husdjur: Aldrig haft
Piercing: I öronen när jag var typ 7, 8 år elr nåt
Förälskelse: Haha Puppy Love på Dagis/lekis kanse
Musik: Haha typ Spice Girls, elr neej barnvisor kanske haha
Bil: Har aldrig ägt nån bil ;)
Kyss: Om det räknas, även där på dagis/lekis haha

7 senaste:
Cigarett: Nyår tror jag. Men jag HATAR cigaretter och jag röker INTE!
Mat: Mammas köttfärslimpa. Yummi!
Dryck: Loka
Biltur: I helgen nån gång
Kyss: Idag, Mikeey :)
Spelad låt: Ken - 2000talet
TV-program: 70's Show, bästa!

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Noope
Brutit mot lagen: Haha joo ;)
Blivit arresterad: HAHAHA!
Badat naken: Jaaa, jag föddes fan naken t.o.m (H)
Varit med på TV: HAHA JAA skämmigt värre haha!
Kysst någon du inte känner: Noope

5 nej tack:

Kläder: Skummis kläder typ hippie style elr överdriven punkstil
Mat: Lever! Får kväljningar bara jag tänker på det. Huaa!
Musik: Gillar fan nästan all musik men minus för typ shlager och dansband isåfall
Dryck: Vanligt svart kaffe utan något i!
Personlighetsdrag: Pessimister, bimbosar och fjortisar

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Kollade på film med tjejerna, åt, datorn och läste Gossip Girl
Du kan höra just nu: Musik, micron, msn ljudet och ljudet från tangenterna
Du inte kan leva utan: Familj, Vänner, Musik och Kärlek. (+ mat såklart haha)
Du gör när du har tråkigt: Datorn, tvn, bloggar, film

3 personer:
Du kan berätta allt för: Faisa, Natalie och Sardonia
Du tycker om: Mikeeeeeey! Mina två syskon! <3
Du inte gillar: Haha there's more than threee ;)

2 val:
Kaffe eller te: Thé!
Vår eller höst: Våååår helt klart!

1 önskan:
Att sommaren kommer tidigt, tidigt iår!

Kommentarer
Postat av: mimmistina

det blev en sån där foundation och sen bronze-pudret, likadant som ditt. så behövde ju bara betala 50 spänn själv! + att jag fick en sån där necessär innehållandes miniversioner av läppglans, passionsfrukts-body butter, ansiktskräm vitamin E och en white musk-parfym GRATIS! hihi! så det blev ju en ordentlig present ni gav om man lägger ihop allt det =) puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback