Monday Sunny Monday

Det blev en riktig god frukost idag med. Pannkakor o allt, mums!
Igår blev det tacoos! Åt och åt, gott var det. Sen filmkväll. Det blev The Italian Job som gick på tv först, innan vi kollade på The Black Dahlia (den svarta dalian) med Josh Hartnett och Scarlett Johansson. Gooosh för Joooosh säger jag bara. Han är ju hetare än hetast elr nåt. Bra film! Utan text blev det lite svårt att hänga med dock men det funkade :)

Ikväll blir det nog Bio fast vi har inte bestämt vad vi ska se än. Trots att Växjö har ett mycket bättre bioutbud än Etuna så finns det inte så mkt intressant. 60% av filmerna är barnfilmer, helt värdelöst! Men vi funderar på Night at the Museum elr The Queen, får väl se vad vi bestämmer hos för.
  Syrran ska iväg på nån föreläsning nu så jag tänkte dra o sola lite under tiden, därav rubriken haha. Solariet ligger bara en trappa upp så jag hinner ner i tid för att sätta in kycklingen i ugnen. Här lagas det mat ska ni veta ;) Nej nu drog syrran så dags för mig att kila oxå.

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback