Tänd ett ljus.

Så var det bara en vecka kvar till Julafton idag. Känns helt sjukt, allt har gått så snabbt. Lite tråkigt bara att det inte är nån snö, och vi lär ju inte få nån till Jul heller så, men men.

Nu är det bara julklapps handlandet kvar. Jag är ovanligt sent ute i år för att vara mig. Vet iaf ungefär vad jag ska köpa till alla, förutom till Pappa som varken jag eller mina syskon har någon aning om vad vi ska hitta på. Att det ska vara så svårt! Kan inte alla bara skriva önskelistor eller iaf ge några ledtrådar om vad de vill ha för något, blir knäpp ju, vill ge nåt bra! Jag vet iaf vad jag önskar mig, en laptop, och det ser ut som om Tomten tycker jag har varit snäll i år iaf hehe ;)

Sista skoldagen imorn, skönt!


Älskar denna låt alltså, ett absolut måste vid julen.
Sjunger alltid med, o jag o syrran brukar få till en shysst duett med i alla
"dom dom dom dom"
i bakgrunden hehe.
Shecka in han i mitten som sjunger, fan vilken röst han har alltså!

Kommentarer
Postat av: Sarda

ÄLSKAR DIG! (L)

Postat av: syrran

yes vi måste få till en fin duett du och jag. himlans tur att vi är så bra på¨att sjunga... NOT moahahha

2007-12-18 @ 23:34:22
URL: http://chezemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback