Systeryster

Men ååååh! Arg jag blir på min syster! 8)

Hon är på Winnerbäck spelningen i Växjö precis nu, och tror ni inte att hon ringer mig för att jävlas då eller? Jo såklart! Och så hör jag hur dem spelar Hugger i Sten i bakgrunden. Men kuuuuuuuuuuul! Jag vill oxå ju!

Men ni vet vad jag brukar säga; Revange is a dish served best cold!
Så det kommer, det kommer Emelie! Inga julklappar till dig i år mohahaha! :P


I'm gonna make you feel like you are heaven on earth
I'm gonna saint your mother just for giving you birth
I wanna step up and be with you, if that's ok with you?


Update: Så ringer hon igen när dem spelar Kom Änglar! Nu jävlar Emelie! 8)

Kommentarer
Postat av: emelie

men jag gjorde ju det för att vara snäll... *tittar med oskyldig blick*

hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback