I'm dreaming of a white Christmas!

Äntligen Fredag och äntligen helg! Finally en lugn stund. Inget plugg till på måndag så jag ska verkligen maxa ledigheten! Hinna med massa andra saker som behöver göras, handla julklappar t.ex. Jag har nämligen inte köpt en enda lite julklapp, så börjar känna lite panik. Inte blir det bättre av att ingen i min familj vet vad dem önskar sig! Verkligen jättelätt då!

Jaja ska försöka hinna med det iaf, och lite handlande inför Sandos 18-årsfest nästa fredag. Lookin forward too! Ska bli grymt kul! Jag och pappa var förresten o köpte en mycket fin julgran idag, så imorn hade jag även tänkt hinna med att klä granen. Till julmusik såklart, älskar sånt! Ännu mer julstämning!

image529image530
Let it snow, let it snow, let it snoooow!

Kommentarer
Postat av: Sarda

JAG VILL HA SNÖÖÖ :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback