I juletider blir Bullen - LUSSEBULLEN!

image527

Jajamensan! Idag var det lussebulle-bak som stod på listan moha! Var jag som fick stå för baket, och medans jag rullade de fina lussekatterna hade jag julmusik på högsta volym i öronen. Fick inte lyssna på musiken i steron nämligen eftersom det störde mamma. Fast med tanke på att jag sjöng för full hals så hjälpte det nog inte. Ni vet hur det är när man sjunger med hörlurar i öronen? mm precis så 8) Helt plötsligt stod mamma bredvid mig och skratta när jag tog i som mest och sjöng "Tänd ett ljus och låt det brinna...." Haha julstmäningen var på topp iaf! ;)

Idag fick jag klagomål från Philip att jag inte skriver något roligt om klassen längre som jag alltid gjorde förut, och framförallt i ettan. Antar att han menar att jag inte längre skriver om alla skadade, roliga kommentarer och upptåg som han gör dagligen och som jag alltid garvar åt haha, så jag får väl kompensera honom. Och en bild säger ju mer än 1000 ord!


Hahahaha klockren bild! Philips (till höger) tröja säger väl det mesta, och speciellt i jämförelse med Davids tröja hahaha.


Nej nu ska jag ta och äta några nybakade lussebullar, dricka glögg och kolla på fotboll! Ciaoo...



Kommentarer
Postat av: Fayya

ja lovar du ska spara

Postat av: Madde

mmm såå goottt, åt typ 3 st igår,

2007-12-12 @ 23:57:26
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se
Postat av: Fayya

Riiiiiight (homer) EN bulle... jag "looovar" , lägg märke till ""

2007-12-13 @ 00:33:29
URL: http://FayyaOchMaddes.blogg.se
Postat av: mickis

ohhhhhh fan va gott

2007-12-15 @ 12:27:59
URL: http://mikaelasedell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback