HAPPY NEW YEAR!

image570
http://bulleens.bilddagboken.se
Sammanfattning av år 2007

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
haha jadå massor

Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade nog inga nyårslöften

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nope

Dog någon som stod dig nära?
inte nära då men :(

Vilka länder besökte du?
Grekland

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

ja massor, bla en varm och solig sommar!

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Först o främst 11/7 - Sean Paul konserten! Sen 27/3 - Brasilien matchen!
Sen finns det såklart många fler minnesvärda datum från året.


Vad var din största framgång 2007?

har verkligen ingen aning

Största misstaget?
vet inte säkert mycket haha hela jag är ett misstag 8)

Har du varit sjuk eller skadat dig?
aa hade ögoninflammation o shiet, men skadat mig har jag nog inte gjort

Bästa köpet?
Vet faktiskt inte, minns inte sånt

Vad spenderade du mest pengar på?
MAT haha och kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jadå många saker ;D

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
För många för att ens räkna upp....

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare tror jag, fast hösten o vintern var/är depressing....

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat!

Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit skit hahaha, inte mat allså, skit grejer 8)

Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen

Var du kär i år?
nope

Hur många one night stands?
inga

Favoritprogram på TV?
Vänner och Scrubs

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
haha hatar nog inte, ogillar 8)

Bästa boken du läste i år?
Alla Gossip Girl böckerna och Snabba Cash

Största musikaliska upptäckten?

haha va? ännu mer Reggea i år än föregående år får jag väl säga då

Något du önskade dig & fick?
yepp yepp

Något du önskade dig men inte fick?

jodå...

Årets bästa film?
Ooooh shiet! Kan verkligen inte bestämma :S

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
minns inte haha, åt ute tror jag

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
aa massor

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
min stil!

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, familjen och musiken

Vilken kändis var du mest sugen på?
SEAN PAUL!

Vem saknade du?
Sardonia som jag träffade allt för sällan, och som alltid min morbror :(

De bästa nya människorna du träffade?
vet faktiskt inte Amine kanske, och Bidita o Barsha och alla andra ;)

Kommentarer
Postat av: Sarda

Älskar dig, men nu ska jag sno din lista. Tänkte precis göra en egen. Men så ville jag läsa din blogg först - Oh då får man se detta. Connected elr what? 8) GOTT NYTT ÅR GUMMAN (L)

Postat av: Anonym

micke då?

2008-01-01 @ 02:01:10
Postat av: Mathilda

anonym: Va??

2008-01-01 @ 14:21:52
URL: http://bulleens.blogg,se
Postat av: Madde

HAHAHAHAH

2008-01-01 @ 17:43:03
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback