En riktig Jul

image522

Idag är det 1:a December. Äntligen! :D Har städat och fixat i mitt rum så nu är det riktigt mysigt med allt julpynt och massa ljus. Det ända som fattas nu är lite snö istället för det här jävla regnandet som har pågått hela dagen!

1:a December betyder även en annan sak, Julkalendern börjar! Har inte kollat så noga de sista åren eftersom de har vart ganska tråkiga. Men iår känner jag mig på ett ovanligt julkalenderhumör, troligtvis för att Allan Svensson spelar jultomte. Han är bäst! Så det blir julkalender, och sedan fruktsallad & glass och en mysig filmkväll med tjejerna i regnrusket ikväll.

Nej nu börjar det...

Kommentarer
Postat av: Sarda

Men damn it, jag missa det! När går det repris?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback