Sommaren är kort

Idag är det redan 1a Augusti. Vet inte om jag gillar det riktigt. Har alltid tyckt att Augusti har varit månaden som betyder slutet på sommaren. Och det här året känns det ännu värre eftersom det känns som att sommaren inte ens har börjat! Och med bara tre veckor kvar till skolan känns det värst!

Tur att det har varit bättre väder de här dagarna och att de lovar bättre de kommande dagarna iaf. Behöver verkligen sola, känner mig som blekfisarnas blekfis. Om det är varmt imorn kan man även slå till med grillkväll. Något det har blivit allt för få av denna sommar. Hoppas iaf på det bästa :)

image259image260image261
Jag vill ha sooool, bad och värme igen! :(

Kommentarer
Postat av: Sarda!

Det finns ingen sommar, hoppas det är bättre väder i Tyskland än vad det är här. Annars jävlar!!
Pusselipuss på min bulle!
Viva La Bulken!

Postat av: Stina

fy fasen vad härliga bilder.. VILL HA SOMMAR!!!

2007-08-05 @ 20:56:01
URL: http://stinalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback