I ren tristess

Vad är viktigast för dig? Familjen, vännerna, maten och mig själv moha

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Om jag ville dö så visst

Har du färglinser? Noope

Kan du gå ner i spagat? HAHA dont push it, det är Bullen vi snackar om

Är du polare med grannarna? Nah inte så värst men dem är väl trevliga. Försöker vara vän med han som äger grillkiosken iofs höhö 8)

Har du varit kär i en kändis? Hahaha jag ÄR kär i MÅNGA kändisar hahaha

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Alltid!

Är du höjdrädd? Inte så värst, ibland kanske

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
Hehe yepp

Har du sett din bästa vän gråta?
Har sett de flesta av mina nära vänner gråta ja

Har du fått någon komplimang idag?
Jepp ;)

Är du mörkrädd? Nej Faisa är inte så skrämmande som hon ser ut HAHA 8)

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Jodå :)

Har du haft vattkoppor? Yepp yepp

Har du någon gång testat karate? Haha aa med skolan

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? Gillar alltid mina vänner extra mycket :)

Skulle du vilja hoppa fallskärm? Lätt! fett grymt juu :D

Gillar du allsång på Skansen? Haha inte direkt

Kan du vissla? HAHAHA neeej! Skit synd om mig ju :(

Vilken radiokanal lyssnar du på?
p3 Street är utan tvekan den bästa!

Rakar du benen?
Yepp

Hur svarar du i telefonen?
Typ "aa hallå" elr  "aa Mathilda" elr nåt haha

Vad har du i fickorna just nu? Har inga fickor

Vilken parfym använder du?
Just nu DKNY be delicious

Kan du kasta macka? Haha ibland så ;)

När var du riktigt sjuk senast?
Hmm i våras nån gång, ögoninflammation, feber, förkyld o allt fan!

Har du blivit opererad?
Hmm nee tror inte det faktiskt

Äger du en cykel?
Yepp, den bästa :D

Vad har du alltid i väskan?
Paraply, tuggummi, Lypsyl, Ipren, Tamponger, Näsdukar och en tröja, ALLTID!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
HAHA jag får dåligt samvete när jag INTE äter kött hahaha!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Just nu 3 elr 4 tror jag

Läser du för skojs skull?
Yepp, böcker is najs

Äger du ett busskort?
Inte just nu, men om drygt en vecka gör jag det.

Kommentarer
Postat av: mickis

Hur svarar du i telefonen? Typ "aa hallå" elr
"aa Mathilda" elr nåt haha
HAHA du sager ju "hej 8)"
(L)

Postat av: Fayya

Haha din lilla smårasse , ta inte risken att hoppa fallskärm u never know if bullen is 2 heavy =P<3<3 älskar dig

2007-08-16 @ 14:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback