Tjuvlyssnat

(Kille ~20 med indiskt utseende sitter och pratar med en kompis.)
Högtalarrösten: Nästa Odenplan!
Killen: Var det inte här Palme fick sig en omgång?
Berusad man ~35 (lägger sig i): Vadå fick sig en omgång? Han blev ju skjuten i småbitar, för fan! Alltså ni invandrare kommer hit och så lär ni er inte ett jävla dugg, det gör mig så förbannad.
Killen: Men?
Mannen: Vad hette Sveriges första president? Svara!
Killen: Jag vet inte.
Mannen: Det var väl det jag trodde! Du fattar ju inte ett jävla dugg. Ulf Stark hette han. Alltså ni invandrare, ni kommer hit och bara glassar runt. Faaan också!

P.S Ulf Stark är en författare för de som ej vet D.S


Tjuvlyssnat.se
- ett gott skratt förlänger livet!

Kommentarer
Postat av: Missikos

HAHAHAHA

2007-04-20 @ 22:09:55
Postat av: Sarda.

HAHAHA 8)

Postat av: NatalieA

HAHAHA jag känner mig träffad på nåt sätt :P

2007-04-21 @ 23:17:30
URL: http://fishken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback