Respekt M.E.

Wihoo! Min käre storebror är hemma igen!
Efter en månads trip till USA var det mer än rätt att han kom hem igen. Stor packning, mycket shopping. Och jag bara måste dela med mig av vad jag fick för godsaker ;)

- Converse skor, slitet mörkblå slip-in modell
- Vit Adidas Vct jacka, Respect M.E. Missy Elliott Collection
- Grön Billabong Tee
- Svart Basketlinne, Miami Heat, O'Neal

- Junk Food Tee med texten "Little miss chatterbox"


Ibland är det bra med försenade födelsedagspresenter hihi ;)

Nej nu ska jag fortsätta umgås med bro' och lyssna på allt han har att berätta om hur grym maten var...

Kommentarer
Postat av: Sarda.

Naaaaaw, fråga om Victor vill vara min storebror oxå? (A) HAhah, va söööt han är :D hihi... Weeelcome hooome bro' ... Men ey gumms Msn funkar inte hos mig, äre samma sak där oxå elr? (L)

Postat av: Mathilda

Sarda: Haha kan ju alltid fråga men just nu sover han o snarkar som en hebré haha ;) Jaa msn krångla hos mig med men nu funkar det :)

2007-04-12 @ 21:16:29
URL: http://bulleens.blogg.se
Postat av: mathilda

wihoo vad roligt med så mkt härliga presenter :)

2007-04-22 @ 02:05:37
URL: http://mathildaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback