Gays in action

Halvdöd elr halvt levande?

Äh, spelar roll vad vi kallar det, så känner jag mig just nu iaf. Det blev inte jobb 8-16 igår, det blev 8-18! 10 timmar! Couldn't feel my legs after that.

Men trots att jag knappt kunde stå på benen, drog jag, Fayya, Gullan o Madde in till stan på kvällen. Vi var på Nazist/Gay-jakt! "We wanna see gays in action" Hahaha! Men vi stötte bara på 2 bögar som gick hand i hand. (vi räknar inte med paret vi trodde var bögar, men som visade sig vara en kille och en väldigt maskulin tjej HAHA)
  
Seg kväll, men alla fick sig iaf ett gott skratt åt mitt röda uppsvällda rinnande öga, vilket jag tyckte var mindre kul. Kände mig som en marsmänniska med ett öga elr nåt. Drog hem till Faisa efter att vi ätit på Phoenix, men där höll jag på o somna så drog mig hemåt istället.

När jag kom hem satt min kära mor o far o kollade på Next Friday, HAHAHA! Det var en rolig syn att se dem garva åt Craig's (Ice Cube) pappa haha.

Sov mer än 12 timmar inatt, ändå kände jag mig mörbultad imorse. Var this close på att svimma när jag reste mig upp ur sängen. Men jag vägrar tro att jag är sjuk, så bullen härjar på som vanligt. Det går ju bara inte att vara sjuk när man äntligen är ledig ;)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ofta halvt levande haha :D HALVDÖD FÖR FAN!

Postat av: Mathilda

Mickis: Tycker jag med, en halvdöd Bulle det har världen aldrig skådat! 8)

2007-04-29 @ 20:07:50
URL: http://bulleens.blogg.se
Postat av: emelie

men du får inte jobba ihjäl dig du, ta d lite lugnt oxå. och om du mår kasst ska du ju inte jobba. inte bra me svullna ögon heller! förresten så klår jag dig för jag jobbade 26h hehe. fast då sov jag iof 6 av dem (och det är ovanligt att man får sova så mkt faktiskt), men ändå! så kom inte här med några 10-timmar och klaga ;o) hahaha jo klart du får. det är alltid tungt. och antar du stod upp hela dagen oxå, brukar va så på såna jobb. då brukar man va död benen sen. men man får bita ihop och tänka på kosingen som trillar in på kontot månaden efter =)

2007-04-30 @ 11:17:06
URL: http://chezemelie.blogg.se
Postat av: Sarda.

Naaaw stackars gumman, du är så duktig så (L)

2007-04-30 @ 21:40:49
URL: http://sarda.blogg.se/
Postat av: Sarda.

Och det heter Halvdöd, & inte Halvlevande förfan ;)

2007-04-30 @ 21:41:18
URL: http://sarda.blogg.se/
Postat av: Mickis

HAR DU STEP UP? :D
Kan jag låna den imorn? :$
HAHA :D

2007-05-01 @ 18:09:17
URL: http://mikaelasedell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback