Back on track

Oj då. Har inte skrivit blogg på ett bra tag nu. Weard i know, jag som älskar bloggen. Men belive it or not, jag har bara inte haft lust att sitta vid datorn. Det var så fint väder o allt så jag utnyttjade mina lediga dagar på bästa sätt; ute.
  
Helgen
var riktigt bra. Perfekt start på lovet! Bara tog det lugnt med tjejerna. Kollade film, gick promenader, lekte ute med småbarn haha och så invigdes vattenpipan! Vi hade bestämt att den skulle döpas till Corleone (efter Don Corleone you know haha) men nu börjar Fayya ändra sig. Hon tycker den ska ha något terroristnamn, så vi funderar på att döpa om den till Bin Ladin haha!
   I måndags kom syrran. Najs najs. Mådde inte så bra dock, så spenderade i stort sett hela dagen inne. Men det gjorde inte så mycket, jag har ju OC! Haha håller på att mata OC  för fullt just nu. Säsong 1, 2 och 3 ska ses under lovet. Har nästan tittat klart på säsong 2 nu. Myche myche bra! Så dagarna/kvällarna spenderas ute, och nätterna med OC =)
   I tisdags drog jag och syrran till sthlm för en shoppingtur. Så smidig som jag är *host not* var det inte så konstigt att jag på nåt sätt lyckas hälla heeela drickan rakt i mitt knä! Tur att syrran hade shoppat jeans så jag inte blev tvungen att gå runt med blöta byxor iaf. Efter ett antal timmar i affärerna, roade vi oss genom att gå ner till Stureplan och gå på Biblioteksgatan och skratta o störa oss på alla Brats haha. Inget liv!
   Igår konstaterade vi, tjejerna, att vi är rätt så grabbiga av oss. Jag menar, hur många tjejgäng träffas, kollar på Friday, röker vattenpipa och spelar fotboll? Haha just det. Men vi gillar att vara annorlunda. Elr så är det bara det att vi smittats av våra bröder haha. Iaf vi drog Friday hos fayya, bästa filmen btw, sen tog vi ut Corleone för lite Hookah time! Och sen vart det då fotboll. Träffade David oxå så det blev en rätt så lång pratstund. Kul, saknat den jäveln!
  
Nej nu måste jag dra o kirra lite käk. Bullen is starving!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback