JUST AS FAST AS MY FEET CAN FLY



Bra jag är på att blogga då.. noot. Men det blir som det blir ibland med mycket plugg o jobb i veckorna!

Anyway, Söndag idag och jag har precis kommit hem efter att ha vart hos mina kusiner hela dagen. Min ena kusin fyller år imorn så var där o käka lite tårta, lira guitar hero, spana efter Bissen (dem bor mittemot Bissens hus här i stan :P) och bara umgåtts o skrattat med mina knäppa mostrar o kusiner. Gillar såna söndagar!

Vart en jättelugnt helg annars också, men finns inte så mkt mer man kan göra när man har två valpar som måste ha 24 timmars översyn! Men jag klagar inte!  Superskönt att bara ta det lugnt, äta massa gott, dricka lite vin o vila dem helgerna man inte behöver plugga eller jobba :)

Men nu ska jag gå och sniffa lite på mina puppies! Valpar luktar ju sååååå goooottt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback