Blondes have more fun



Gjorde slingor nu i veckan. Tanken var ju att jag skulle få bort min blekta bruna färg, äckliga utväxt och så småningom gå tillbaka till min vanliga hårfärg. Typ. Och på bilden ser det ju ljust och normalt ut, men i verkligheten.. aa vettefan allså jag tycker det känns typ.. oranget? Och för mörkt. Skumt är det i alla fall, får väl hoppas det blir bättre snart.

Haft världens skummaste vecka också. Vart så irriterad på allt o alla så det inte är sant. Fick typ nervous breakdown en dag också, helt sjukt. Inte så kul. Men blev på bättre humör i slutet av veckan iaf.

Just nu är det mysskväll som gäller, har ätit massa massaaa tacos och druckit en hel del vin, och ska fortsätta mysa nu med ännu lite mera vin, kanske lite ost o kex och sen lite godis till nån bra film. Fööör nu är det sluuut på veckan, det är dags fööör löördaagsmyyyyyyys!

Pyyyyss och Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback