You're disturbing my flow

Först vill jag säga att gå ALDRIG till Chic Smedjan när ni vill fixa håret! Jag har alltid gått dit och vart nöjd men nu går jag aldrig dit igen! Sämst! Gjorde slingor för två veckor sen ju, men gick tillbaka nu i veckan för att jag tyckte det såg oranget o gult ut. Hon fixa det då utan extra konstnad såklart, eller "fixa" ska man nog säga för det sluta istället med att jag gick därifrån med en VIThårig utväxt. Såg ut som en vit fläck i hårbotten, helt sjukt! Gick tillbaka nästa morgon och när jag sa att jag tyckte det såg äckligt ut som att jag har gjort det själv hemma säger hon "nej det ser proffessionellt ut". Ville bara garva haha. Hon kunde fixa det.. men inte gratis såklart och my ass att jag betalar igen när det är hon som förstört mitt hår.

Så gick till Sandos syster (som är frisör på El Pelo) och hon fick en chock när hon såg hur jag såg ut. Snäll som hon är fixa hon det iaf åt mig och hon själv hade lust att skälla ut frisörerna på Chic. Så nu vet ni, gå aaaaldrig dit!


Då                                Nu

Annars då.. eeh jaa inte så mkt eftersom det är snöstorm ute och man får brainfreeze och snö i ögonen, öronen, näsan och överallt så fort man går ut. Har därför vart hemma hela dan och segat. Lagade god mat så legat deckad i matkoma en timme i soffan nu hehe. Är gone away from home for the weekend av lite olika skäl, men nu har min knubbsäl lämnat mig för jobb så jag är själv igen, eller piff och puff är ju här men de sover mest =) Så jag ska ta och ringa min bästa Sando för att se vad vi ska göra ikväll! Eller rättare sagt bråka om vem av oss som ska komma till vem, för ingen av oss har nog nån direkt lust att ta oss ut i det här vädret hehe. Pyyyss och Kraaam!


Kommentarer
Postat av: Emili

omg, ja det blev rätt vitt ;o tur att du inte bad dem fixa till det igen, då vet man ju inte hur det kunde ha slutat :P! var det en ung tjej med rött hår ? Jag klippte mig hos henne en gång när min frisör inte hade tid. Asså hon slet och drog och skapade tovor i håret som inte fanns. sen klippte hon mer än jag sa till om och stylade inte håret alls sen så såg inte alls hur det såg ut eftersom hon bara hade blåst det och luggen var helt jävla lockig och resterande hår totalt frissigt .. asså man vill ju känna sig fin när man är nuklippt. jag skämdes fan.

Postat av: Mathilda

Emilia: Hahaha jaa, asså jag förstår inte hur dem kunde säga att det såg proffessionellt ut, det var verkligen katastrof haha. Sandos syster ba hade aldrig släppt iväg min kund härifrån om hon såg ut så haha, då är det illa! Neej det var nån jag inte hade haft förut, men det var hon som äger stället typ som snackade, typ skyddade sin frisör haha. Gå aldrig dit iaf! Sämst!

2010-02-28 @ 13:15:41
URL: http://bulleens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback