To fast to furious

Okej såg nu att jag skrev ett fett tråkigt och onödigt inlägg igår, men var riktigt irriterad just då så var väl därför. Nu sitter jag iaf här och pallar knappt skriva för mina armar här helt sega efter mitt hårda träningspass idag. Jag är nog expert på att köra slut på mig själv på gymmet. Imorn kommer jag säkert inte kunna röra armarma, var så förra veckan iaf haha. Men men, jag gillar ändå träningsverk, då känner man iaf att man gjort nåt :)

 

Anyway ska inte sitta o babbla massa shit idag med. Anledningen till att jag ens skrev idag var för att jag skulle lägga in den här låten. And this is what I need you to do: Bränn låten, sätt er i bilen, kör ut på motorvägen, höj volymen och gasa.. och försök hålla hastighetsgränsen sen ;) Love it!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback