Oweee owee ooh ice ice ice

Wooop wooop.. var med brorsan på O'learys och kollade El Clasico tidigare ikväll. Lite hamburgare, lite corona och så en feeeet Barca vinst! Fiiin kväll det hehe :)

Annars har helgen vart bra. Fest och utgång i fredags, vilket var riktigt kul eftersom det var ett tag sen vi var ute nu. Bästa var ändå att när vi kom dit sa grabbarna till mig o Madde att dem skulle supa oss fulla eftersom vi skulle ut och dem inte, men efter lite kortspel och charader med straff så slutade med att det var grabbarna som var hinkade och helt plötsligt följde alla med ut haha :D Så jag och Madde lyckades med vår plan :P Lördan blev lugn sen och hann trycka i mig en 8 rätters meze + grillmix på Beirut, vilket gjorde att jag var så mätt resten av kvällen att jag inte pallade gå upp från soffan för att gå till kylen ens hehe 8)

Aja, blev lite onödigt babbel här men var ett tag sen man uppdatera som vanligt. Imorn är det iaf sthlm som gäller, hoppas på lite shopping. Gäller bara att somna tidigt nu då, måste gå upp typ 9 vilket är det tidigaste jag gått upp sen innan sommarlovet elr nåt så får väl se hur det går 8)

Pyyyysss och kraaaam!



Kommentarer
Postat av: Sarda

fy på dig människa. Att du kmr hit utan att höra av dig =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback