Cuz true homies make you feel good



Igår fyllde Gulstan 20 år så vi drog en grillning med brännboll i Vilsta :) Vi började me lite Tequilashots hos Anja innan vi drog till Vilsta haha och väl där djurde alla maten som vanligt, och sen blev det då brännboll och jag tror jag garvade tills min mage hade förvandlats till ett sexpack hahaha :D När det började bli lite för mörkt och en hel del mygg drog sen en del av oss ner till Fame och hängde där innan vi avslutade med ännu mer mat på Statoil. Rolig kväll iaf :D

Och idag har jag typ bara sovit.  Eller jävligt länge iaf. Roligt att lagom tills man blir ledig flera dagar blir sjuk oxå. Eller sjuk o sjuk, är jävligt seg iaf typ förkyld elr nåt så känner mig lite halvt groggy elr nåt fan haha. Sov en stund efter att jag kom hem från Tuna oxå och vaknade precis så nu ska ja börja fixa mat här, grillmästarn ska kirra flintastek o hela kittet till la familia ;)

Pyss o krrraaaaam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback