Javisst, Jag älskar mänskligheten - men jag blir så jävla trött på människor!

Asså människoooor! Shit vad trött man blir på folk allså :)

Har folk ingen ryggrad längre? Verkar inte som det iaf, för ingen verkar kunna stå upp för sig själva på något sätt. Om man inte kan stå för sina handlingar, yttringar och åsikter så borde man inte ens få klassas som människa. Helt seriöst allså. Är trött på alla backstabbers, falska människor och folk som har så jävla lite självförtroende och tro på sig själva att det enda dem kan göra är att hacka på andra för att på något sätt må bra. Klaga på någons outfit och utseende för att nästa dag se exakt likadan ut själv? hahahaha whats up with the schizofrenia? haha skämmigt fan

Och whats up with den söta attityden? Den oskyldiga ängeln? Du är väl tydligen snarare så långt därifrån man kan komma haha. Och hur kan man ens vilja trampa på en sån underbar människas tår? Men som sagt alla människor borde inte få klassas som människor, och du lurade inte bara andra utan nog även dig själv där. Men men man vet ju vilka människor man vill ha i sitt liv iaf. Tur det!

Det roliga är att jag vet exakt vad folk kommer tro när dem läser det här oxå, eftersom nu alla verkar tro att dem känner mig och kan läsa mig såååå bra. Haha well tyvärr måste göra er suckers besvikna för ni har HEEELT FEL!

Det enda jag ville säga med det här är att jag förstår dig. Och jag är på din sida, precis som du alltid har varit på min :) <3

och bilderna har ofc ingenting med texten att göra ...


P.S PÅ LÖRDAG ÄR DET KRYSSNING!!!!! D.S

Kommentarer
Postat av: fayya

aa BÄST FÖR DEJ att texten inte har nåt me bilden att göra tänkte fixa mickis o felles nr o slå dej :p hahah ne driver men vem ska vi slå?:p haha



sv: MEN VAD ÄR DE HÄR VI HAR INTE KONTAKT LÄNGRE jag drack burn utan dig du drack burn utan mig de där var droppen ju !



men nångång i veckan? (omg vi brukade aldrig planera att vara förut :/)

Ääääääälskar dig. Du borde hört mitt tal igår haha 8-) tror jag är obama

Postat av: Fayya

sv: HAHAHA aly sa det med! hahaha hon ba vf ändra du inte:o

2009-05-14 @ 00:40:03
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se/
Postat av: sa

EHHHHHHHHHHHH VI SKA MAXAAA SÖNDER PÅ KRYSSNINGEN!!!!!!

2009-05-14 @ 22:47:15
URL: http://sandritaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback