tjugoandra mars tvåtusennio

JA MÅ JAG LEVA, JA MÅ JAG LEVA, JA MÅ JAG LEVA UT I HUNDRADE ÅÅR!


Moha så var man 19 ååår dååååååå! ;)

Haft en riktigt bra helg! Firade mig igår med alla underbara. Började hos moko o d blev lite flipp och lite spårning som vanligt haha. Kommer aldrig glömma faisas min när hon ramlade ut ur toaletten HAHA! Anyway, drog ner ett gäng mot stan sen o mötte upp hoshi o dem ute oxå o så blev d utgång. Sämsta musiken men vi hade kul iaf! Så länge man är med dem bästa så är d ju lugnt :)

Och idag har det vart en riktig chill dag hemma med familjen och lite besök. Åt feeeetaste middagen och massa tårta såklart ;) Känns lite sjukt att tänka att det var ett helt år sen ja hade min 18-årsfest, en fest man inte glömmer direkt haha, och det här året har gått sjukt snabbt! O nu var man helt plötsligt lite vuxnare oxå.. elr inte haha :P

Nu ska ja fortsätta kolla film med la familia och äta mer tårta moha! :D
Pyss o krrraaaam!



mer bilder på fb och bdb

Kommentarer
Postat av: Dannie

GRATTIIIIIS IGEN :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback