The queen is back.. take heat and run!

Haha kom nyss från en somalisk fest i stan. Drog dit med hajen och Faisa. Tänkte ba shit vad pinsamt för alla satt o glodde när vi kom, men så går man in i rummet och vilka ser man.. jo Musse och feyaz hahahaha. Snacka om att vi alla hade tänkt på samma sak.. MATEN 8)

Anyway.. har som vanligt gjort lite skumma o otippade saker de senaste dagarna. Tex blev vi övertalade om att följa med på ett Herbalife möte haha. Anledningen till att dem ville dit var för att det var gratis undersökningar haha. Så vi alla gjorde helkroppsundersökningar. Ni vet såna när man räknar ut % fett, muskler, vatten, benmineral o ja vet inte vad i kroppen haha. Och då menar man allså inte d som syns utan det som finns inuti o runt organen haha helt nasty.

Iaf man räknade även ut sin metaboliska ålder, dvs vilket skick din kropp är i. Typ hur bra dina inre organ fungerar och vad dem motsvarar elr hur man ska säga. Vet ni hur gammal jag blev? TOLV ÅR!  HAHAH ja garva sönder mig. 12??? Man ba wtf haha sä underutvecklad hahaha. Tydligen det lägsta man kunde få oxå sa dem hahaha. Men efter att ha fått en förklaring av experten (brorsan) så visade ju det sig att det typ innebär att min kropp är i tip top form och att jag förbränner som en 12 åring typ, o 12 åringar förbränner ju sönder sig själva haha så det var iaf nåt positivit. Iaf till skillnad från en viss 23 årig person som blev 48 HAHAHAHHA 8)

Och igår grillade vi hela dan och sen var vi så sega men såklart hungriga igen så jag Gulstan, Madde o Faisa fastna på F-pizzerian igen på kvällen haha. Jag och Faisa pratade om att man kanske borde dra ut men vi alla var helt döda så vi pallade inte utan luffade omkring ute istället. Sen när vi väl kommit till Råbergstorp o klockan e typ halv 12 ringer grabbarna o frågar om vi ska me ut. Madde jobba ju så hon kunde inte, men Jag och gulstan tänkte i typ 2 min, sen djuuuurade vi bytte om o fixade oss på en kvart om inte mindre och var inne på Nybron 5 i 12 8) (det var ju gratis innan 12 så vi var ju tvungna haha) Och det var skitkul! Spontana utgångar, eller saker överhuvudtaget är nästan alltid roligast :)

Well well, nu ska jag väl börja röra mig utåt igen. Ska plocka upp Madde. Vi blev sugna på mer spontana grejer idag så Madde tyckte vi skulle dra en roadtrip elr nåt haha. Får väl se vart vi hamnar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback