You are not alone

Okej vet att jag inte har skrivit på ett tag, men har haft fullt upp dem här dagarna. Danmark var lika underbart som det alltid är och bilder finns på facebook för den som vill se. Direkt när jag kom hem i lördags var det att fira Madde och sen har jag bara fixat massa inför resan. Tiden bara rann iväg och det kändes som det var miljoner människor man ville träffa innan man drog, men tror jag hann med dem flesta. Dem viktigaste iaf :)

Helt sjukt jag åker om bara nån timme :O Flyget går 6 nu på morgonen men måste dra upp till Arlanda snart. Känns inte som jag ska åka och som vanligt har jag ångest över min packning haha. Är aldrig nervös för att flyga elr nåt men att packa däremot.. hatar det! Spec nu när jag inte ens vet hur länge jag ska vara borta känns som jag behöver ha med mig hela världen haha. Hoppas jag klarar viktgränsen nu bara, har inte ens vägt det sista än 8)

Måste bara säga att MJ's minnestund idag var det finaste jag har sett, grät som ett barn! Kan inte fatta att han är borta! :( Och nu passar det såklart att hylla honom när han är död, när han levde fick han bara skit fan. Helt sjukt! Var iaf mkt Michael hela kvällen, och efter minnesstunden åkte jag o tjejerna runt lite med MJ på högsta volym i bilen o sjöng haha :D

Well well.. väntar på att tjejerna ska komma förbi o säga hejdå en sista gång, så man kanske skulle ta o packa ner det sista nu så man kan slappna av nån gång haha. Vi hörs väl när jag är framme i RHODOS nästa gång :D

Pyyyss och Kraaaaam! ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

though you´re far away.... <3

2009-07-11 @ 23:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback