The sun is shining

Nu i onsdags hade jag vart i Grekland i två veckor, så nu har Stoffe officiellt förklarat mig som icke-turist haha. Och nog lever man livet här. Njuter som fan bara av tanken att inteee vara hemma! Älskar människorna, landet, atmosfären, allt! Och jobbet är roligt även fast man jobbar hela nätterna så man ska ändå inte klaga :)

Idag är även första dagen jag är ledig på 15 dagar. Sweeeeeeeet! Vi alla tre är lediga eftersom det är Saeeds födelsedag så idag är det party som gäller :D Vi har legat på stranden hela dan. Värmeböljan är ju påväg till Grekland och idag ryktades om att det var typ 46 grader, så ni fattar nog hur varmt det är 8)

Nu ligger vi här allihopa med datorerna och försöker svalka oss med nåra Breezers. Vi tänkte börja kvällen med att gå ut o käka, sen ska vi göra bargata nr 1 och 2 och kanske även Bouzoukia senare ikväll.. elr inatt kanske man ska säga 8) Maaaaxaaa är iaf det ända som gäller!

Nej nu ska jag knäcka ännu en till breezers och sen kanske sova lite siesta innan man börjar fixa sig. Simma lugnt allihopa!

Pyss o krrraaaaam!


Kommentarer
Postat av: Natalie A

Saknar dig sjukt mycket <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback