I'm lovin it!

Haha asså jag måste bara berätta om vad som hände på stranden idag haha vi garvar fan fortfarande.

Jag och Saeed låg o flöt på våra madrasser och eftersom det är rätt mkt vågor så gled man iväg ganska snabbt. Vågorna blev större och större och jag kom närmare och närmare stranden. Plus att jag låg på rygg oxå så jag kunde inte paddla så bra haha 8) anyway, helt plötsligt ser jag hur det kommer en jättevåg. Men den var inte sådär spetsig som vågor brukar vara utan den var lixom rund, o ja ba shit ja kommer ju fan glida upp på stranden. Mer hann jag inte tänka innan vågen hade tagit mig...

Grejen var bara att vågen slog jävligt hårt när den träffade land vilket gjorde att jag såklart följde med 8) Man såg bara hur jag typ viktes ihop och Saeed sa att man bara såg mina fötter med rosa nagellack sticka upp sparkandes ur vattnet hahaha. Men för mig var det för jävligt! Jag lovar det var som en tvättmaskin elr nåt haha. Jag snurrades runt i vågen och typ slipades mot stenarna precis vid stranden och försökte kämpa mig upp haha. Och när jag väl kom upp ser jag hur Saeed dör av garv och jag börjar oxå garva men hinner inte garva länge innan ja ser en till exaaakt likadan våg komma. Hann typ tänka not agaaaain! Och sen var det repris på tvättmaskinen igen hahaha.

Asså fyfan när ja väl kom upp hade jag halva stranden i håret och hade skrapat upp sidan av magen och knät. Svider som fan men fyfan vad vi garva hahahaha. Önskar nån hade filmat för det måste fan sett sjukt ut haha, och hela stranden såg oxå 8)

Nej nu börjar magen kurra som fan här så dags o ge sig iväg och äta lite god grekisk mat 8) Börjar inte förrän halv 12 idag så det är sweet! :)

Filakia kai aggalia! (pyss o kraam för er som inte förstod det :P)


Etuna+2-gänget på El Corazon (mitt jobb) =)

Kommentarer
Postat av: big sis

ta det försiktigt med vågorna!

2009-07-19 @ 22:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback