Mitt 2008 - Del Två

Juli
Första veckan spenderades som sagt hos Morfar i Faaborg, Danmark vilket var helt underbart! Väl hemma igen fyllde Madde äntligen 18 vilket firades med en skitrolig och underbar grillkväll! Nya människor ploppade upp och så kom värmen och troligtvis en av sommarens bästa veckor! Borsökna varje dag, grill, vattenpipa o allt d vanliga på kvällarna men i värme! En sjukt rolig utekväll på Nybron, storgrillning i Sundbyholm och några sköna filmkvällar bjöd Juli på.



Augusti

Vädret blev sämre och det blev "Svensk Sommar" igen. Våra dagar fortsatte som vanligt, massa film, massa vattenpipa och massaaa Burn & Lion för min del. Batman hade premiär och vi hade en sjukt rolig biokväll. Fler roliga fest- och utekvällar på Nybron och ännu roligare taxifärder.Både Bernie Mac och Isac Hayes avled :( Sen började sommarlovet lida mot sitt slut och vi maxade sista helgen med grymt roliga festkvällar,  roadtrip till sthlm och The Voice 08, och låten Lady gjorde sitt. Och så började skolan igen och jag gick in på mitt tredje, och sista, år på Rekarne. Syrran flyttade hem!




September
Faisa fyllde äntligen 18! Jag levde kvar på sommarminnena, fortsatte träna på Friskis, hade roliga stunder med klassen som vanligt och  Syrran drog till NY o jag var inte alls avundsjuk. Arkeologiutgrävning, skolfoto, och besattheten av The Hills började! Både Stoffe och Caitlin fyllde 18, och Caitlin firades med en grym fest! Morfar var här nån vecka, syrran kom hem från USA med fina presenter och hösten började..



Oktober
Spexfoto "förfest, fest, efterfest" i skolan, dem började krångla med vår studentdag, Anja & Dunja fyllde så det blev käk på Ming o massa Kareoke haha. Sega höstdagar med massa plugg, Ashti fyllde 18 och vi hade en sjukt rolig kväll! Jag färgade håret Brunt, bakade fööör många Äppelpajer med Gulstan, Hade ett vääldigt slappt höstlov och lärde mig vilka mina riktiga vänner är och hur riktigt underbara mina nära och kära är! All kärlek till er!



November
Natalie fyllde 18! Annars började månade med en sjukt rolig Halloween fest som urartade i ett färgkrig haha. Moko hade inflyttningsfest, Sardonia kom på besök igen, Felle fyllde år och vi firade henne. Jag maxade Immortal Technique, hade många myskvällar med syrran, en hel del plugg, julpyntande i skolan, gick på tjejernas julkonsert i Fors Kyrka med Stoffe haha och hade en fööör rolig festkväll med tjejerna!




December
Sista månaden och mycket plugg i skolan. Bakade massa lussebullar, skolan bokade våra Cesena biljetter och så var det äntligen avslutning och Jullov! Började med att vi firade Sando, fix inför julen och bara slappa lovdagar. Firade Julafton med familjen och Mummu, hade en sjukt rolig juldag, fortsatta slappa lovdagar och så tillslut Nyårsafton som blev lyckat och jag fick ett mycket bra avslut på mitt underbara 2008!





Och så var vi här då - 2009.
Känns konstigt med tanke på att 2008 var ett roligt år som gick fööör snabbt. Men inget o deppa över för 2009 är här och det ser ljust ut! Ljuset som såklart är Studenten! Detta år är året då jag blir fri, och fyfan vad jag längtar! 2009 here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback