I keep climbing and hoping things will change



För det första vill jag börja med att säga att jag hatar Geografi! Helt seriöst, det måste vara det absolut tråkigaste ämne som någonsin existerat. Jag spyr på geografiboken och somnar nästan varje gång jag tvingas läsa i den. Vem fan bryr sig om hur jorden i marken ser ut och vart maskar helst bor? Seriöst, som att dem kunskaperna kommer ta mig nånstans här i livet.. jävla skit ämne!

För det andra vill jag säga att jag vill ha vår nu nu nu! Jag är trött på min tjocka klumpiga vinterjacka, varma tröjor och vinterskor. Jag vill ha tshirt, skinnjacka och tygskor! Ååååh tänk vad underbart att gå ut på morgonen i solsken och inte frysa! Ge mig vår nu god damn it!

För det tredje har jag inget liv, och vad som roar mig mest just nu är att sätta på
Halo på högsta volym, sjunga med och beundra min oerhööört vackra röst 8) Haha okej det är inte vad som roar mig mest men d e fan kul o sjunga (läs: skrika) med så högt du kan i låten. Moving Mountains med Usher är bäst, speciellt i duett med Gulstan haha. Och helst ute när d blåser oxå 8) *psykosvarning*

Pyss o krrraaaam!


Kommentarer
Postat av: Sarda

Haha babe veeeerkligen vi! Har tjatat i en vecka om hur fint vädret är (för solen har ju varit uppe ganska ofta) och hur jag längtar efter vår. Men helt från ingenstans börjar det snöa idag, man ba WTF Gud, hur tänkte du nu?!!



Den där fetton där uppe gillar att jävlas med mig ... oss.

Postat av: Fayya

sv: AHHAAH MATHILDA DITT CP aa ja tar den risken:p

2009-01-17 @ 18:31:47
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmmmm jag hörde någon som brölade i kapp med beyonce här hemma idag... ;P

2009-01-17 @ 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback