All I want for christmas..

Tudeeluuuu motherfuuuckaaaa *hangover*


Haha cp början, vet inte varför jag hade det i huvet men anyywaaaays..

Gran Canaria var hur skönt som helst! Skit fint hotell som hade allt du kunde önska dig, fint väder (för det mesta iaf 50/50 moln kan man väl säga), jättefin liten stad vid havet och med en skit mysig hamn så jag och brorsan hade en riktigt soft vecka. Hängde vid poolen när det var soligt, gick runt på stan när det var molnigt, åt massa gott på kvällen, spelade biljard och drack en hel del vin på balkongen på kvällarna :)

Firade Sando i Lördags sen, hon fyller ju 20 idag :) Och i söndags åkte vi pulka! Eller kanske ska säga pulka, bob, tefat, sopsäck, miniskidor, liggunderlag, vaxduk och god knows what haha.

Vi var nästan 15 pers som härjade i vilstabacken upp och ner åt höger och vänster haha. Så jävla kul garvade konstant. Och när vi var trötta efter nån timme drog vi iväg och åkte pulka efter bilarna med bogseringslina istället. Haha gaaaleeet kul! Det är fan roligare än vanlig pulkaåkning och du slipper kämpa dig upp i backen oxå haha ;) Fast sen kom plogbilen till parkeringen och han tog med sig min vante som jag hade tappat i farten :( Haha :D

Och nu är det bara en dag kvar till julafton, så imorn blir det att fixa resten av julkapparna. Har bara handlat till Mamma hittills, skitbra, verkligen skitbra 8)

Pyyyss och Kraaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback