I know you want me

Well kanske är dags att uppdatera lite härifrån greklandet igen då. Var ju ett tag sen nu. Våran lediga dag som var sist jag skrev var iaf najs och sen dess har dagarna gått skitfort. Veckorna går verkligen snabbt här, nu på lördag har jag fan vart här en månad redan. Helt sjukt!

Dagarna har väl bestått av strandhäng, jobb och lite party party som vanligt så allt rullar på. Igår var vi med Stoffes systrar och barnen i Faliraki. Vi var på en riktigt fin strand i en vik så det var skitvarmt i vattnen. Efter ett tag kom Effies man med motorgummibåten oxå så då åkte vi iväg allihopa i en jävla fart runt där bland stränderna. Vi åkte bla till
Anthony Quinn bay och det var verkligen sjukt fint. Typ kristallklart vatten så vi snorklade lite ett tag o bara njöt. Påväg tillbaka åkte vi förbi en nudiststrand och precis då stod typ 20-30 Nakna pers på en klippa och kollade på nån sköldpadda i vattnet och vi garvade som fan hahaha tänk er själva typ 30 vita rumpor helt från ingenstans hahahha.

Så gårdagen var riktigt najs men vi var ute från 1 till halv 9 så idag blev det en break från solen och vi har vart duktiga och lämnat in 5 maskiner tvätt och sen bara tagit det lugnt på ett café i några timmar. Och nu är det snart dags att jobba igen så man kanske ska börja fixa sig så man hinner äta lite också.

Simma lugnt! Pysss och krraaaaaam!



Kommentarer
Postat av: Anna

Mathilda, du hade rätt! Jag fick hem mina gladiatorsandaler idag, och de är typ de skönaste skorna jag haft på mig! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback