JAG ÄÄÄÄLSKAAAR RHOOODOOOS!


Igår hade jag den bästa kvällen hittils sen jag kom ner, och en av mitt livs bästa festkvällar. Moskos (typ the second boss) fyllde år så stämningen var på topp direkt när alla kom till jobbet. Vi hade fixat en extra liten minibar ute på uteserveringen där Nikos hoppade in som bartender och Moskos bjöd på sprit. Folk ramlade in och drinkarna började flöda, musiken var på högsta volym och så käka ja skitgod tårta tills ja trodde ja skulle spricka. Alla drack, dansade skrattade o såklart jobbade vi lite oxå imellanåt 8) Jag måste verkligen ha världens bästa jobb allså haha.

Det var så sjukt kul igår att det inte ens går att beskriva, alla.. och då menar jag alla tom min chef inne i baren, blev lulliga, fulla, packade, dyngraka.. aa u name it. Jag stod mest o hängde vid baren där ute för att ibland ta nån beställning av nån gäst och för att ibland hoppa in på dansgolvet en stund 8) Och Sexy Bitch spelades varm och jag flippade! Jag tror Manolis (the boss) har börjat fatta vilken musik ja vill höra för han börjar spela Lollipop varje dag för mig haha.

Idag satt vi på stranden o kollade igenom alla bilder, för d va en hel del, och ja kan ju säga att hälften av bilderna makes no sense plus att man heller inte har så mkt minne av dem haha, Nej men igår var nog en av de bästa fyllorna ja har haft helt klart. Inget odrägligt, inget pinsamt, inga minnesluckor utan helt enkelt bara sådär lyckligt berusad att jag var taggad till tusen hela tiden! :)

Och dagen idag bara fortsatte i samma härliga anda. Stranden med alla underbara o bara garva åt allt igår, o sen till Big Brother senare där vi grillade o ja åt fetaste grillbuffen med massa grillspett, kyckling, grillade biffteki, sallad o massa tsatsiki o grekisk musik såklart. Sitter här proppmätt nu o ska röra mig mot jobbet om en timme ungefär. Idag blir nog oxå en lyckad kväll eftersom det både är Maria dagen här ( typ big partydag) och så är det Nikos sista kväll så det lär nog bli röj idag igen. Me love it!

Och nu ska jag sluta babbla för jag tror ingen orkar läsa mer, och ni har nog fattat det viktigaste iaf.. att jag har det världsbäst här just nu o stämningen är verkligen på topp!

Saknar er därhemma! Pyyyss och krraaaaaaaaaaam!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga in alla grekland bilder när du kommer hem?:)

2009-08-17 @ 20:13:38
Postat av: Anonym

åååhh! Vad roligt du verkar ha det! =) Avis! Men när kommer du hem? Saknar ju dig

2009-08-18 @ 12:53:11
Postat av: felicia

oj, den sista kommentaren var från mig

2009-08-18 @ 12:54:02
Postat av: Fayya

kom hem idiot

Postat av: N

Oh, någon har blivit brun som fan!

& Här hemma bleknar man bort. Man har ångest att man lämnade värmen asså. ohoo ;O

2009-08-26 @ 20:14:18
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: Blondinbloggen!

Kolla in nästa STORA skvallerblogg! :)

2009-08-29 @ 17:32:40
URL: http://blondinbloggar.blogg.se/
Postat av: Blondinbloggen!

Kolla in nästa STORA skvallerblogg! :)

2009-08-29 @ 17:32:43
URL: http://blondinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback