I wanna be free!


Där är väl i stort sett mitt lov i bilder. Har hunnit en hel del iaf.. Picknick o mys ute i solen, Shopping i Sthlm, Ikea, älskade hobo livet med vattenpipa o basket <3 The Hills premiär me tjejerna! utgång, firat pappa, grillat o ätit fööör god mat 8) vart med syskonen, beställt Greklandsbiljetter(!) och så lite projektarbete me Mickis o Felle.. så summan av kardemumman (HAHA philipsymtom:P) har mitt lov vart riktigt najs :D

Som vanligt är d alltid jobbigt sista dagen på lovet, orkar inte med skooooolaaaaan :( Men som tur är så går vi bara 4 dagar den här veckan och på söndag drar jag ju till Italieeeeeen :D Fan vad jag längtaaar! :D Så känns helt okej iaf, för är ju borta hela nästa vecka o sen när man kommer hem är d helt plötsligt Maj o då är d ju typ bara en månad kvar :O :D Lovely!

Ne, såg precis att vi hade tårta i kylen 8) så ska nog sno en bit där o  sen joina syrran och mamma o kolla film :)

Pyss o Kraaaam!


 

Nej jag är inte retard haha, har bara fastnat! Påminner mig så jävla mkt om förra våren.. love them! Och Freedom är väl så mkt Student 09 man kan komma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback