Bullen's Secret Fashion Show :P

VÅR MODEVISNING VAR BÄÄÄÄÄST!



http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.55204

Nej ja skryter inte, ja är bara ärlig haha :D den var fett grym allså! Vi är fett grymma! Våra modeller var fett grymma! Filmen var fett grym! Musiken var fett grym.. aa det var mycket som var fett grymt allså hahaha :P Vill typ göra den igen haha. Så roligt o sitta där på frontrow o se våra modeller do their thing. Man blev så stolt! Haha d sant, kände mig som en mamma elr nåt haha dem var så grymma! :D

Känns lite skumt att d e klart nu fan, vi som kämpat sen i höstas lixom :/ Ser fram emot o se filmen iaf! Ken o dem fick ju även med lite tabbar från träningarna utan att vi visste om att de filma så lär bli nåt extra att se 8)  Hahaha bästa var under träningen när ja gick runt o var fett stressad o ställde mig på scen me mitt headset o skrek så alla modeller skulle lyssna eftersom dem sprang runt överallt, Stoffe tyckte ja påminde om Monica i Friends hahaha själv kände jag mig mer som Lauren från the Hills backstage på nån fashionshow HAHAHA! Trodde typ ja var det iaf haha :P

Ne men ärligt, våran modevisning var sjukt bra o jag är sjukt nöjd.
Vi är så jävla bra :D

PYYYYSS OO KRRRRAAAAAAAAAAM!!!



såklart dog min kamera, så har inga bilder på 90- eller 2000-talet :(

Kommentarer
Postat av: S.A

Stolt över dig bullen min. Fan önskade att jag hade varit där. älskar dig!

2009-04-02 @ 01:08:20
Postat av: felicia

är det det där du menar med benen?

2009-04-02 @ 20:16:11
Postat av: Mathilda

Sarda: saknar dig hjärtat!



Felle: Hahahha jaa fast man ser inte mina kalle anka fötter så bra där :P

Postat av: Tre tjejer och en kille

Bästa modevisningen!:)



//Rakan

2009-04-03 @ 15:29:05
URL: http://greenbeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback