FORZA ITALIA!!!



Så var man hemma igen då. Kom hem i fredags kväll o jag saknar Italien och alla där såååå mycket!!! :( Haft en sjuk bra vecka. Vi har haft så sjukt kul hela gänget, känns så konstigt att vara hemma igen, framförallt kändes d jävligt tomt igår när man vaknade och inte hade nåt bestämt att göra på hela dan. är ju van att umgås med minst 20 pers hela dagarna och med ett jääävligt intensivt chema haha :P Så det vart lite tomt!

Så vad har vi gjort den här veckan då? Finns så mkt att det skulle ta 50 år att berätta allt men kortfattat har vi: Besökt Venedig, ätit massor av Pizza, sett gamla kyrkor och mosaikmålningar från 500-talet, ätit världens godaste glass, dragit en "pubrunda" i Cesena ;) varit i den underbara hamn/strand staden Cesenatico, sett gamla borgar och haft för roliga guidturer med guider som veeerkligen kunde engelska *host* HAHA, ätit masssooor av pasta, solmogna helt röda tomater och föööör goda jordgubbar (ja vi har ätit mkt haha) och haft en minnesvärd sista kväll tillsammans med våra Italienare som bestod av en avskedsfest som de hade ordnat, underbart!

Och en sak måste jag bara berätta hahaha, veckans tabbe 8) Jag, Hanna och Hedar drog tillsammans med våra Italienare hem till Allessandro där Anna och Linnea bodde för att kolla fotboll tillsammans med ett gäng en kväll. Juventus/Lazio spelade o d va skitkul att få se fotboll me fotbollsgalna italienare haha :D Anyway, när vi kommer dit sitter det ett gäng grabbar och en tjej som jag och Anna sätter oss bredvid. Och som vanligt när man umgås så där slutar d alltid med att dem sitter o babblar på italienska med varandra och vi snackar på svenska.. rättarre sagt snackar skit på svenska. Vi måste ju alltid kommentera allt o alla och speciellt om man träffar nya människor haha. Och ja nu fanns det ju en tjej där så vi börjar såklart snacka lite om henne. Först tror vi att det är Allessandros flickvän, eftersom han är förlovad så Anna ropar till Hanna och dem andra att kolla om hon har ring på fingret, men vi ser aldrig nån och då berättar Allessandro att det är hans kusin. Så vi fortsätter snacka om allt o alla, vi kommenterar bla att hon har snygga kläder för d brukar ju Italienare inte ha haha, och att hon är fin men att hennes smink är lite konstigt. Annars snackade vi mest och garvade åt grabbarna eftersom dem är som dem är haha. Iaf det går väl nån timme elr lite mer och hela Sanu's familj har samlats där nere o vi har skit kul. Då ringer tjejens mobil och hon svarar. Men vi blir tysta eftersom vi tycker det låter lite konstigt när hon snackar så vi lyssnar igen o då hör vi henne typ skrika i luren "JAG RINGER DIG OM 5 MINUTER" ....... vi blir tysta och jag tänker precis fråga anna om jag hör rätt när anna typ viskar "hon pratar svenska" Och i nästa stund börjar alla italienare garva och hon vänder sig om till oss o typ " hehe aa ja e svensk" OCH VI DÖÖÖÖR HAHAHAH! man verkligen kunde se Hedars ögon ploppa ut, Hanna gömde sig i sina hände roch jag känner hur min haka hänger nere vid magen HAHAHA och d enda vi alla tänkte var vad har vi sagt, vad har vi sagt! HAHAHA sjuuuuukt! Så berättar hon att hennes mamma e svensk o hennes pappa italienare o då kommer Anna på att Allessandro ju hade berättat det men vi hade ju ingen aning om att det var hon hahaha. Som tur var hade vi ju inte sagt nåt direkt taskigt och hon var verkligen hur skön som helst så d sluta med att vi satt o snacka o hade skitkul istället. Och hon hade hört när vi snackade om förlovningsringen så hon hade gömt sin hand för att jävlas HAHA! Aa det avr lite komiskt i efterhand men den stunden när vi hörde henne snacka svenska.. OMG säger jag bara HAHAHHA! Verkligen veckans tabbe :P

Aa nu råkade jag ju skriva mycket iaf haha men var bara tvungen att berätta :P Anyway, har haft den bästa veckan och vill tillbaka nuuuuu! Speciellt när jag hör den här
låten, vilket blir jämt eftersom jag maxar den här hemma haha :D Verkligen våran Italien låt (fast den är på spanska haha) och den får en verkligen att minnas sista kvällen då den spelades om o om igen på festen! Te amo te amo te aaaaamoooooooo! <3


mer bilder på facebook :)

Kommentarer
Postat av: Fayya

VI MÅSTE GÖRA NÅT FAN! älskar dig puss

Postat av: Sarda

Alltså din mms förgyllade min daaaaag. älskar dig!

2009-04-27 @ 22:37:00
URL: http://mrsjackson.blogg.se/
Postat av: Felicia

hahahahahah, jag kan verkligen se era chockade miner framför mig. Tabbe!

2009-04-28 @ 16:31:26
URL: http://feliciahansson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahaha, "spindeln" Det var hur knasigt som helst ju. Te amo, te amo, te aaamoo!

2009-04-28 @ 18:41:18
URL: http://annabaeckman.blogg.se/
Postat av: mickis

haha jaa!



lite tips:

1. om du ska använda lösögonfransar, gör så att det ser naturligt ut.

2. om du ska ha rouge, ha bara lite så att det ser naturligt ut.

3. ha för guds skull inte en skrikfärgad ögonskugga.

2009-05-03 @ 10:38:03
URL: http://mikaelasedell.blogg.se/
Postat av: emelie

HAHAHAHA klockrent!



men däremot är videoklippet inte tillgängligt i mitt land, satans portugal då... vilken låt är det så jag kan söka själv?

2009-05-05 @ 18:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback