Staring at the blank page before you...

FINALLY ÄR THE HILLS TILLBAKA!!! :D:D

Såg dubbelavsnitten med Faisa och Madde nu ikväll, asså som vi längtaaaaaat! Vi satt fan diskutera avsnitten o vad som kommer hända i typ en timme efter haha 8) Palla vänta en vecka :( spec efter att ha sett previouserna för nästa avsnitt :O:O Haha asså bäääästaaaa, känner mig complete igen haha 8) vi satt sjöng med skithögt i intro låten oxå helt glada haha *geekvarning*


Juuuuust, fick en försenad födelsedagspresent idag oxå av ***** :) HAHA  tyvärr kan man ju tydligen inte skriva elr visa vad som helst i min blogg men eftersom någon nu verkade tycka att "jag skulle uppdatera mera" så måste jag ju ha nåt att skriva om 8) HAHA.. well annars har jag haft en mkt bra dag (Y) förutom att min plattång gick sönder! Den typ brann :O Slog gnistor så att hela säkringen i mitt rum gick haha :S zajkooooooo grejer haha. Och imorn kommer brorsan oxå, sweet! :)

Pyyyyss oo Krraaaaam!


Kommentarer
Postat av: Sarda

Oh honey, is it who I think it is. Hoppas att allt är bra nu. älskar dig massor!

Postat av: Fayya

HAHAHAAH omg alltså vad jag gjorde för att mamma o dom skulle sluta "bestämma" HAHAHAH

glömde de där med madde hahahaha puh andas ut nu haha

2009-04-10 @ 15:13:21
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback