I fly like paper get high like planes

Det blev en mkt lyckad utgång me syrran på Nybron igår :) En heel del vin o mojitos o en heel del dans till riktigt grym musik! Sweet sweet! :D



En sak jag tänkte på när vi maxade dansgolvet till Jojje's musik var hur jävla efterbliven min klass är! Seriöst! Hur kan man tacka nej till att ha Jojje som Dj på sitt studentflak? :S Dem som sa nej har nog aldrig vart på Nybron eller överhuvudtaget set Jojje in action nån gång iaf.. ja menar vem spelar Lollipop, A Millie, Paper Planes,  What's my name (snoop låten), Get jiggy with it, Hypnotize (biggie låten) aa o ja minns inte alla, på rad utan stop o sen helt plötsligt mixar in "vart tog den söta lilla flickan vägen" mitt i allt så alla flippade ur hahaha. Jo såklart Jojje! Grymmaste musiken ute igår allså, mitt hjärta bokstavligen log haha :D Men men, VI kuuunde haft han på vårat flak men tydligen ville inte min klass ha fest stämning så 8) Men men suckers.. se det såhär, kommer ni ha en DJ på eran tomt hemma sen under studentdagen? Nej just det moha.. :P

Iaf, galet varmt idag med i looooove it :D Men nu måste ja kila för ikväll ska jag på bio med La Familia. Typ första gången på ååår vi går på bio alla tillsammans haha, typ första gången på läääänge vi ens gör nåt alla oxå haha :P Försökte få dem att gå på Fast and the Furious, men min mamma o syrra röstade nej så det blir Gran Torino istället, men d gör inge för den ville ja iaf se såå :)

Pyyyss o Krrraaaaaam!

Kommentarer
Postat av: Hoesknow

Dont you want ppl to play my cool med adam på flaket??????????????????????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback