Redemption song

En av mina absoluta favoritlåtar med Bob Marley i ny tappning.
Shiet vad grym den är! Ziggy låter fan som Bobban själv och Lauren Hill, ja vad ska man säga, hon är en klass för sig!



Såg förresten den här filmen igår. Den var bra, men jag tänkte på en sak. Vad betyder Havoc? Filmen heter Kaos på svenska så man undrar ju lite över översättningen där. Så om nån vet vad som menas med Havoc så please tell me (speciellt riktat till emelie här haha) Förövrigt saknar jag dig systra mi!

Kommentarer
Postat av: emelie

naaah jag saknar dig oxå! bla därför jag ville komma hem nästa helg ju, du e alldeles alone när vickan stuckit oxå. enligt wordfinder betyder havoc "förstörelse, ödeläggelse" eller om det är ett verb "ödelägga, plundra, härja" så nu vet vi det =) jag måste vänja mig vid engelska nu för det blir nog till att skriva alla arbeten på engelska det här året... får se hur d går me grupparbetet, men iaf jag ska försöka komma hem torsd-sönd nästa vecka. pöööööss

Postat av: Sarda.

Meeee liiiiiike that song =)

2007-09-09 @ 19:09:36
URL: http://mesmerizeee.blogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-10 @ 15:21:40
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback