Födelsedagsfirande

Inte mitt då, utan min kära Morfars :) Det blir feting grillning senare ikväll. Tror aldrig jag har sett så mycket kött förut. Sweet as sweet!


Kommentar angående ungdomsdiscot igår: HAHA!

  
I Höstas när vi körde på Rolling kom det runt 2-300. Igår, på Lotus, kom det väl typ 40 pers haha. Inte så smart att sätta ett disco på samma dag som det är ungdomsfestival i Torshälla kanske. Men folk har tjatat på att vi ska fixa disco, men när vi väl fixar dyker ingen upp. Det blev alltså inte så mkt jobb, så vi roade oss genom att dansa. Jag och Faisa körde ett par riktigt schyssta koreografier till de flesta låtar. Lite 70-tals inspirerad disco dans hahaha. Självklart hann jag även med att skämma ut mig när jag körde några vågade dans moves i garderoben när jag trodde att ingen såg. Madde förstår nog vad jag menar hahaha 8)

Förövrigt fungerar mitt internet igen. Unbelievable!
Men jag hatar fortfarande Telia!


Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHAHAHA så j*vla skkäämmiiiggg =D=P

2007-05-13 @ 14:45:14
Postat av: Madde

HAHAHAHAHAHA så J*vla sskkäämmiigg=D=P

2007-05-13 @ 14:45:54
Postat av: Fayya

Vi borde testa som dansare.. de kanske är vår long lost talent ... NOT haha puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback