Åååh byllar!

Parken Zoo idag med klassen. Kul att titta på alla fina djur... nooot. Svin o getter? Very Interesting... nooot! Höjdpunkten var lätt bullarna, och att Idres och Amir fastnade ute på vattnet i båtarna och Amir fick vada i land hahaha! Som vanligt ägde klassen. SP1D kommer saknas mycket!

Tuna Park sen med Mickis och Natalie. Knasiga som vanligt.
Hahaha mickis du vet vad som kommer nu va 8)

Mickis inne på KappAhl:
- Hur mkt kostar skorna? 99kr! Kan man inte pruta?
1 minut senare
- Har ni Åhléns kort?

HAHAHA klockren. OBS måste på begäran av Mickis själv meddela att hon dock bara drev här. Säkert, säger jag o Natalie hahaha!

Kommentarer
Postat av: mickis

HAHAHHAHAHAHAH jag garvar högt hahahahahah.
Men jooo, jag drev juuu :(
Inte när jag fråga er om kortet men med det andra :$

Postat av: Sarda.

Hahah ¨så söta ni är :D

2007-06-12 @ 18:13:24
URL: http://sarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback