I'm like a bird and I am so high!

Mina fingrar luktar räkor! Fortfarande! Fast det var typ 4 timmar sen elr nåt jag åt. Vidriiiigt juu haha. Var nämligen på Papas Tapas och åt nu ikväll, vi firade Mickis som ju fyllde år igår :) Så jävla got mat där, och räkorna var verkligen sjukt goda men lite jobbiga o skala  kanske haha :P och så luktar man då bajs efteråt haha. Men det var det värt! :D

Roligt att jag inte vart på Papas Tapas på evigheter men nu har jag redan vart där två gånger den här veckan haha. Var där i Tisdags oxå när Mamma fyllde och så nu idag. Men d skönt att d händer lite andra grejer mitt i veckan sådär så man får nåt annat att göra mitt i allt pluggande. Har ju vart massa fotboll oxå så! Säger bara BARCAAA i mitt hjärta! Höll på avlida i typ 92 minuter igår men så efter 92 minuter kände jag mig levande igen :P haha :D
 
Men men, mindre än en månad kvar till Studenten! Gaaaleet! :D men det märks oxå, det är mkt nu :( Kommer typ va tvungen o plugga massor i helgen. Eller så säger man ju alltid sen dyker d alltid upp mer intressanta saker haha men ska försöka iaf, eftersom det är fullt upp de närmsta helgerna framöver så är väl illa tvungen denna helg.

Men nu ska jag gå och tvätta mina händer för typ sjuttioelvfte gången!

Pyss o Krraaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback